lauantai 25. helmikuuta 2012

Uskotteko kotona peli on 5-1!!!

Uskotteko kotona peli on 5-1! Tätä en ole nähnyt 10 vuoden aikana, Tommi Salo otetaan vaihtoon!! Käsittämätön on tapahtunut Ruotsi on siirtynyt 6-5 johtoon. Kyllä on kalpeaa poikaa Suomen vaihtoaitiossa... Tämä  ehkä kaikkien suomalaisten muistama ottelu kuvastaa tällä hetkellä omaa tilannettani oikein hyvin. Kaikki näyttää oikeinkin hyvältä, elän suorastaan unelmaani, kunnes se vitun Forsbergi tulee ja niittaa 6-5... Se tuntuu käsittämättömältä miten tilanteet voivat vaihtua hetkessä unelmasta -->painajaiseksi... Tällä hetkellä Lapissa ollaan hyvinkin kalapeaa poikhaa... Mutta 8vuotta meni, että saatiin jääkiekossa vahinko takaisin, mutta pitääkö helvetti nyt itsekkin sitten lusia 8vuotta tyhjänpanttina...  Mutta oliko tappio tilanteessa 5-1 johtaneelle Suomelle omaa hölmöyttä vai Ruotsin paremmuutta? Mietittyäni ja katseltuani peliä nauhalta vertaan sitä myöskin omaa elämääni. Huonoja valintoja höystettynä huikean huonolla onnella ja soppa on valmis. 


Elämä Lapissa alkaa olemaan nähty.Tuntuu lähinnä pakkopullalta olla täällä vielä reilu kuukausi... Aurinko paistaa ihmisille ja pitäisi alkaa näyttämään valoisalta, mutta minun pilkahdus tuli ja meni. Käteen ei jäänyt edes sitä surullisen kuuluisaa luuta. Mutta, että ei menisi ihan mahdottoman negatiiviseksi tämä kirjoittelu niin seuraava lause on mahtava! Jos tilanteessa 5-1 pystyy nousemaan 6-5 voittoon, niin eikait tässä perkhele luovuttamaan käydä.!!  Pidetään silmät auki, jos vaikka näkisin sen autingon vielä ;)


Mä sain naisen niin ihanan hunajaisen

Tää tekstia mua susta muistuttaa, se niin paljon kertoo ja korvaan kuiskuttaa.
Sua en voi silti mistään syyttää ja siksi en kehtaa pyytää edes ystävyyttä.
Aurinko nousee, linnut laulaa, maailma muuttuu ja mä toivon  rauhaa.
Mun elämästä palanen puuttuu, seinät kaatuu, vain muistot jää ja maahan maatuu.
Tuuli käy, se satoa korjaa ja vain yksi puuttuu mun hartioilta.
Se olet sinä, sua mä kaipaan, ilman sua mä en saa rauhaa.
Kirjoitus loppuu, silmät sumenee, kohtalon tuulen kuulen ja mun haaveet murenee


Always look at the bright side of life

Asioilla on tapana järjestyä, niin olen kuullut
Kun katson muita ihmisiä, en ole niin surullinen mitä olen luullut.
Arvostakaa sitä mitä teillä on, niin ei ole mieli onneton.
Rakastakaa niitä, jotka teitä rakastaa, niin ei tarvi tunteitaan yksin kotona tunteitaan pakastaa.
Elämä aina jaksa ei nauraa, mutta naura sinä ja oma kohtalo naulaa.
Pidä kiinni, älä periksi anna, lopussa kiitos seisoo ja se on varma! 

Magicmangu kiittää ja toivottaa onnellisia hetkiä. So long suckers!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti