torstai 6. lokakuuta 2011

Anteeksi rakas yleisö, että olen teidät täysin unhoittanut..

Life is like a bitch and then you die

"Se suuri ja mahtava kaupunkielämä" Ja hevonvitut, kuka oikeasti haluaa asua isossa kaupungissa ja keskustassa. YÖK! Mutta naispuoli täällä on sujunut aivan mahtavasti! Voitteko uskoa, että olen tavannut vaikka ja kuinka monta hyvännäköistä kissaa??!! Ainoa pienen pieni miinus on, että he eivät ole vielä tavannut minua... Mutta ollaan toiveikkaita. Mutta ei siinä sen ihmeellisempää sitten olekkaan... Mielialani on surullinen koska tango ei nyt suju. Taustalla soi James Blunt - Same mistake...

Ajatuksissani sua mietin, hetket ihanat yhdessä kanssasi vietin.
Kaikki oli harhaa, mä ajatuksissani liisin.
Olen totta, sinä et. Minä sinua tarvitsen.
Katson ulos mitä nään, sinun kuvan joka taivaalla kimmeltää.
Elän unelmaani ilman sinua, elät toista, etkä kaipaa minua.
Arvostaa kun sen meneettää, lauseen ma taidan viimein ummartaa...

My mind is muddy but my heart is heavy. Does it show?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti